VIOLA WILLS-GONNA GET ALONG WITHOUT YOU


Avui toca la Viola Wills,i dic toca perque ja no segueixo cap ordre,fico la ma entre mitg de tota la musica i qui surt surt.
La Viola,un altre de les grans de la musica disco,d´ella surten dos dels mes grans temes de la musica disco;un aquet el Gonna get along without you now i mes tard el If you could read my mind que mes endevant s´han fet diferents versions a mes d´estar utilitzat com a banda sonora d´alguna pelicula.
Tornem a ho del tema anterior,la musica ideal per portar be una sessio piano piano i anar pujant,a primera hora era ho seu,musica suau i melodica,que enganxes a la penya a ballar i quan es volguesin desenganxar ja no poguesin.;)
A part del primer tema hi ha una versio anterior,en so filadelfia que es bonisima pero amb el kaos que hi ha dins el meu pc imposible trobarla(gemminola sossssssss),quin lio tinc,deu estar a una carpeta equivocada i ja sortira el dia menys pensat.
Aquesta noia per mi va ser una decepcio perque amb el gran nivell que van tindre aquets dos exits,perque no va ser capaç de ferne mes?sempre vaig esta esperant algo mes d´ella i em vaig quedar amb les ganes.
La versio que posare es la primera la del 1979,tot i que la foto de la portada es la de la versio del 84,que de fet nomes varia el woofer.
Va ser un dels temes que mes vaig fer rodar als Lenco,uns plats vells que tenia a un pub on punxava,era casi un miracle fer mescles amb aquells plats,sort que a la disco teniem Technics amb agulla de diamant,pero en aquell moment a la disco jo nomes era el segon em sembla,ja començo a perdre la memo,esta pitjor que la del meu pc.
Apa...Viola wills for all you