KEN LASZLO-HEY HEY GUY


Avui aquet es el maxisingle que ha sortit del armari al ficar la ma,la veritat es que tindria que ordenarlos una mica els vinils,hi ha una anarquia absoluta alla dins.La culpa?de tants trasllats.Be,tambe perque soc molt gos.
Aquet tio Italia,va tindre nomes dos exits dignes de ser mencionats,el primer aquet al any1984 i al any seguent va tindre un altre que es deia tonight em sembla,aquet segon no el tinc jo.
Aquet,el primer cop que el vaig sentir va ser a Calella a la Disco Highwayman,on tenien el primer laser que hi habia a una discoteca a Catalunya.Venia d´importacio.
Com els dos Djs de High eran els amos de la botiga de discos on anavem tots els discjockeys de la costa i vaig pujar a veure quin disc era,a la setmana siguent ja l´estavem punxant nosaltres tambe i aquet de la foto es el maxi nacional que com era per mi no em costava res esperar.
Un maxi que va funcionar molt molt be,la veritat.