MASTER GENIUS - LET`S BREAK

1983.Apereixien els primers breakers.Un grup de Dj´s van començar amb el so break,fen scratch sobre les bases d`altres cançons.
Ara direu i que es fer scratch???Fer scratch,es agafar el disc i mentres estar sonant fer-lo anar endavant i enderrere.
Com no se que explicar dels Masters Genius,us explicare el que em va passar a mi amb un scratcher.

Segur que tots recordeu els max-mix´s oi???Javier Ussias i Mike Platines.
Una nit feia de Dj al barco-discoteca Caledonian i presentavem alla el max-mix 2 o el 3 no recordo.

Estava jo punxant i ve el M.Platines aquet i comença a fer scratch amb el disc que jo posava!!!!L´hi dic;
-Perque no et fots aixo amb els ous??
-es que yo soy M.Platinas
-ja, i jo Xavi Gonzalez,fora de la cabina
I fins aqui les batallites del abuelo,dir que em van vindre uns de la casa discografica a preguntarme que l`hi havia dit a aquell,que paraaules textuals..esta "enojado"
Apa Let´s Break-Master Genius