JIMMY CLIFF I SHARADA

Parlant de confiança.Jo a la meva ex dona l´hi tenia molta confiança,moltísima,mes de la que ella es creia,aixi va anar.

Una proba de que l hi tenia molta confiança es que mes d’un cop l’havia deixat sola amb els meus discos,evidentment amb el gos per allà per si a cas.El gos estava ensinistrat per defensar els discos en cas d’atac.

Aquets dies he estat movent uns 600 discos de lloc,i m´he trobat amb un disgust molt gran,no m´ho esperava pas.No se que deuria passar aquell dia…Enganyaria vilment al gos...De fet m´ho va dir al separar-nos però no la veig creure,en aquell moment vaig fer una ullada per sobre als discos i no ho vaig veure.

Totes les tonteries que em va fer al separnos em son igual pero aixo no,aixo si que no,com es pot ser tant mala persona?

Aquets dos vinils no tornaran a sonar al meu tocadiscos.Per culpa de la violencia de genere.