ELBOW BONES-A NIGHT IN NEW YORK

L´altre dia,una noia a la 1 de la matinada,am va dir de portar-la a Mataro..Al deixar-la començava my special moment...a disfrutar realment de conduir,6 carrils per mi sol(3 per banda)la meva foscor i les meves companyes de cada nit,les estrelles..

Al cd sonava aquesta cançó que feia anys que tenia oblidat..

Comença la musica...i les revolucions del motor comencen a pujar al mateix ritme

De repent la musica em va transportar a un altre ciutat,el meu yellow cab circulava per la 5 ena avinguda,entre gent,llums,gratacels...De repent recordo que aviat deurè un sopar a una amiga allà,a aquesta ciutat.

No se si us he parlat d´ella algun cop,es la Jeniffer,ja havia quedat amb ella a Moscu però onze tius amb calça curta van decidir que no era el millor moment per veure’ns.

La Jeniffer es un sol dels de veritat,a mi m´ha il·luminat en moments de foscor,tots els dies la he tingut al meu costat(tot i ser l´amiga que tinc mes lluny),animant-me,pujant la meva autoestima,patint per mi i fent-me tirar endavant quan jo m´hauria clavat..

M’imaginava com seria el sopar aquet...la recolliria,les millors flors i buscaríem un lloc potser a prop de la baia...xerraríem,riuríem molt com sempre,es posaria vermella??

Us enamoraríeu d´ella si la coneguéssiu inclús jo,sinó fos perquè pot ser la meva filla però es un encant i es un plaer molt gran tindre-la com amiga.

Ahir tenia un mal dia i volia animar-la nomes i dir-li que es una passada ser amic seu i que segur que ballarem aquesta cançó sinó es a Nova York serà mes lluny a ..(això ja no es pot explicar)però tot sortirà be.

Sigues tu mateixa i veuràs com tot es diferent,fins i tot mes senzill i tot es posarà al seu lloc.Molts anims guapisima!!