KOOL & THE GANG-FRESH

Avui estic molt mandros per buscar musica e informacio dels grups que tinc guardada amb paperets dins dels vinils.ho sento,paso,avui fare el post de memoria.

Per tant he escollit un dels grups que mes han omplert les meves hores d´escoltar musica en aquesta vida els Kool and The Gang.

Ells junt amb Earth,wind and fire,Delegation i Shalamar comperteixen l´honor d´haber rodat mes cops en els plats que jo he tractat.

Aquet posiblement sigui els seu ultim gran exit com a grup,aixo seria al voltant del any 85 suposo,un mes,un menys i va ser l´unic exit d´ells que jo vaig punxar sent novetat(evidentment tots els altres tambe els he punxat pero colantlos en sessions on no tocava).

Era el primer single d´un Lp anomenat Emergency.Tinc el Lp,el maxisingle i el single,mitoman?kilosap.

En fi Fresh avui