SACA EL WHISKY CHELI PA EL PERSONAL

Portar a un Dj o ex Dj a una discoteca e perillos,un Dj per defrmacio profesional etara pendent del que fa el que estigui punxant,pendent de quina musica posa,de com fa els cambis..i si a mes el que esta punxant et reconeix intentara fer la sessio de la seva vida per ferte veure ho bo que es.
Ahir a la nit no va ser aquet el cas,vam topar nomes amb un pinxadiscos,no arribava a Dj.
Cambis?un disc darrera l´altre i prou
Ritme de la sessio 0 pero 0 patetero,un disc rapid,un mes suau,dos rapids,3 de salsa,2 de discomusic,un rapid,un kaos de sessio.
Aixo va servir perque rapid em dediques a les princeses..
Pero un 10 per el pinxadiscos perque la pista en tot moment estava plena i al cap i a la fi aixo es el que conta.
Jo molts cops habia punxat cançons que em fa vergonya reconeixer-ho ara,pero en un estat d´euforia del public tot val.
I jo avui em confeso,salsa no habia punxat mai,pero jo vaig arribar a punxar aixo.